Dlaczego outdoor?

Zalety outdooru


Będziesz widoczny 24h/7

Outdoor to reklama, która przez cały czas pracuje na Twoje zyski: 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu!

Trafisz do szerokiego grona odbiorców

Reklama zewnętrzna nie jest ograniczona limitami. Liczba jej odbiorców nieustanie rośnie, tym bardziej, że nasze nośniki reklamowe znajdują się w najbardziej ruchliwych punktach w mieście.

Twoja reklama będzie widoczna w najlepszych lokalizacjach

Ruchliwe ulice, centra dużych miast, punkty, w których kierowcy lub przechodnie muszą się zatrzymać – właśnie w tych miejscach znajdzie się Twoja reklama. W naszej ofercie znajdziesz tylko doskonale wyselekcjonowane i dopasowane do Twojego klienta lokalizacje, zapewniające rentowność kampanii.

Zbudujesz pozytywny wizerunek firmy

Reklamy outdoorowe postrzegane są jako kosztowne, co sugeruje, że mogą sobie na nie pozwolić wyłącznie liderzy rynku. Dołączając do grona przedsiębiorstw posiadających billboard, pokazujesz się jako solidna i wiarygodna firma o ugruntowanej pozycji finansowej.

Zbudujesz prestiż swojej marki

Billboardy to tradycyjna forma reklamy, od lat ciesząca się zainteresowaniem przedsiębiorców. Największe firmy stale korzystają z reklamy outdoorowej – a Ty?

Zbudujesz mocną pozycję na rynku lokalnym

Działamy lokalnie – trafiamy do wyselekcjonowanego grona odbiorców. Wiemy, gdzie przebywają Twoi potencjalni klienci – skorzystaj z fachowej porady!

efektownie wyeksponujesz markę czy produkt

jeden obraz mówi więcej niż tysiąc słów

wyróżnisz się na tle konkurencji, zostaniesz zapamiętany

ciekawa grafika, prosty i skuteczny przekaz to klucz do sukcesu

Plakat reklamowy


Jak stworzyć reklamę, obok której klient nie przejdzie obojętnie? Wystarczy trzymać się 4 kluczowych zasad!

4, 3, 2, 1… i masz dobry plakat reklamowy!

  1. Jeden dominujący obraz będzie zdecydowanym atutem Twojego projektu
    Odbiorca łatwiej zauważy jeden motyw, nie przytłoczy go natłok informacji i grafik.
  2. Zdecyduj się na kontrastowe kolory
    Pastelowe barwy działają tu na niekorzyść, przekaz ma być wyrazisty.
  3. Wybierz wyraźny i duży font
    Dobierz krój pisma odpowiednio do tła i rozmiarów nośnika – odbiorca musi swobodnie odczytać treść na plakacie.
  4. Postaw na prosty przekaz
    Zbyt wiele treści rozprasza, a „mniej” w tym przypadku zdecydowanie oznacza „więcej”: plakat ma być czytelny dla odbiorców.

Czego unikać:

  • jasnych i pastelowych kolorów: będą niewidoczne zarówno w słabym, jak i mocnym świetle
  • natłoku informacji: plakat musi być jak najbardziej czytelny
  • niewyraźnego i zbyt małego logo
  • małej czcionki
  • nudy: plakat musi się wyróżniać i być inny niż wszystkie!

Cena reklamy zewnętrznej


Jaka jest cena reklamy zewnętrznej?

Czy wiesz, dlaczego tak trudno znaleźć cennik usług dotyczący reklamy zewnętrznej?
Ponieważ to Ty decydujesz o cenie!

Jakie czynniki wpływają na końcowy koszt reklamy zewnętrznej?

 

  1. Rozmiar i format nośnika
    To od Ciebie zależy, na jaki wymiar/format planszy reklamowej się zdecydujesz.
  2. Projekt graficzny
    Jeśli nie masz gotowej grafiki, do kosztu reklamy musisz doliczyć jej przygotowanie.
  3. Wydruk reklamy
    Na koszt wydruku wpływa nie tylko rozmiar reklamy, ale także materiał, na którym zostanie wydrukowana.
  4. Czas kampanii
    Czy wiesz, że im dłużej z nami zostaniesz, tym większy RABAT przygotujemy specjalnie dla Ciebie?

Nie patrz na cenę, a na efekty

 

Stereotypowo utarło się, że koszt wynajmu bilboardu jest bardzo wysoki. Do takiego pochopnego stwierdzenia należy jednak podchodzić z dystansem.

Cenę należy podzielić przez liczbę odbiorców – wówczas otrzymujemy realny koszt reklamy.

Właśnie dlatego ważna jest atrakcyjna lokalizacja i widoczność bilboardu.

Powierzchnie reklamowe, którymi dysponujemy, gwarantują rentowność reklamy.

Czy 1 grosz za odbiorcę to dużo? Zdecydowanie nie!